Fler tjänster för dig som behöver något extra

Ibland krävs det fler funktioner i din beställningsfunktion än vad som ingår i grundpaketet. Här finner du några av det tjänster som kompletterar din restaurants beställningsfunktion.

Nedladdningsbar app

Få en egen restaurangapp för din restaurang där dina kunder kan beställa direkt av dig. Både Apple- och Android-app ingår.

Pris: +195kr/mån

Slottider

Vill alla ha sin mat till samma klockslag. Med slottider kan du begränsa hur många av restauranges kunder som kan välja avhämtning, utkörning, osv till samma klockslag.

Pris: +195kr/mån

Microsoft E-post för företag

Upp till 3st egna e-postadresser under ditt domännamn ingår i vårt grundpaket (t ex namn@webbadress.se)

Pris: +0kr/mån

Bilservering

Ett populärt alternativ för restauranger som har goda parkeringsmöjligheter i anslutning till köket/restaurangen. (Coronasäker avhämtning).

Pris: +0kr/mån

SMS-notifieringar

Låt restaurangens kunder få ett SMS när beställningen är redo att hämtas. Funkar för både Avhämtning & för kunder som vill äta på plats i restaurangen.

Pris: +195kr/mån

Något du saknar?

Vi är alltid öppna för att utveckla nya funktioner för att göra livet som restaurangägare enklare. Hör av dig och berätta om dina idéer!

  • Pizzeria Roma logotyp
    Pizzeria Roma serverar pizza, kebab och sallad i härlig miljö i Dalsjöfors. Dalsjöfors är en tätort några kilometer utanför Borås.
  • Sushi Corner logotyp
    I en öppen och mysig lokal serverar Sushi Corner i Sundsvall en äkta japansk smakupplevelse.
  • Inspice logotyp
    Hos InSpice hittar du det bästa från den indiska köket. Atmosfären, maten, musiken och känsla av Indien.
  • Daffys logotyp
    Hos Daffys Junk Food House hittar du snabbmat för alla smaker. Pizza, kebab, pasta, sallad & hemmagjorda burgare står på menyn.
  • Helsingburger logotyp
    Om du är på västkusten rekommenderar vi dig att prova burgare från Helsingburger. Med 9st restauranger är de sällan långt borta.
  • Oden logotyp
    Oden Pizzeria började ta emot beställningar med egen hemsida redan i november 2011. Efter hårt arbete sa de upp Foodora 6 mån senare.

Fördelar med en beställningsapp

En beställningsapp kan ge många fördelar till en restaurang och här är några av de viktigaste:

Enkelhet för kunderna

Genom att erbjuda en beställningsapp kan restaurangen göra det enkelt för sina kunder att beställa mat på ett snabbt och enkelt sätt. Detta kan leda till en ökad kundtillfredsställelse och en ökad tillbaka-till-butiken-frekvens.

Ökad produktivitet

Genom att använda en beställningsapp kan restaurangen automatisera många av sina beställnings- och betalningsprocesser, vilket kan öka produktiviteten och minskning av slöseri.

Möjlighet till direktmarknadsföring

En beställningsapp kan också vara en plattform för direktmarknadsföring där restaurangen kan nå ut till sina kunder med erbjudanden och kampanjer.

Ökad synlighet på mobila enheter

Genom att erbjuda en beställningsapp kan restaurangen öka sin synlighet och närvaro på mobila enheter, vilket är där många människor idag vänder sig för information och beställningar.

Förbättrad datainsamling

En beställningsapp kan också samla in data om kundernas beteenden och preferenser, vilket kan vara användbart för att förstå kundbasen bättre och förbättra den totala kundupplevelsen.

Sammantaget kan en beställningsapp vara en viktig lösning för en restaurang som vill öka sin kundtillfredsställelse, öka produktiviteten, möjliggöra direktmarknadsföring, öka synligheten på mobila enheter och förbättra datainsamlingen.